lunes, 8 de junio de 2009

Vestit de comunió 2 /vestido de comunión 2

Un altre vestit de comunió, preciós també, i molt especial. Realitzat amb tela de fil i amb forro de cotó. Cinturo transparent amb tres rosetes de color salmó. La jaqueta també porta tres roses perquè quedi conjuntat.

Otro vestido de comunión, precioso tambien, y muy especial. Realizado con tela de hilo y forro de algodón. Cinturón transparente con tres rositas de color salmón. La chaqueta también lleva tres rosas para que quede conjuntado.



miércoles, 3 de junio de 2009

Vestit de comunió /vestido de comunión

Vestit de comunió molt especial. Es fet a mida, les teles escollides per la que l'havia de portar. Porta unes petites mànigues que hi donen un toc romàntic, amb un detallet de una petita papallona. Va acompanyat de una torera amb una tela llisa. Tot el vestit i la torera estàn folrats amb tela de cotó 100%.

Vestido de comunión muy especial. Está hecho a medida, las telas escogidas por la que lo tenia que llevar. Lleva unas pequeñas mangas que le dan un toque romántico, con un detallito de una pequeña mariposa. Va acompañado de una torera con una tela lisa. Todo el vestido y la torera están forrados con tela de algodón 100%.