viernes, 21 de mayo de 2010

Vestit i jaqueta / Vestido y chaqueta

Vestit blau marí, coll rodó, màniga curta, i llarg mitja cama. Cremallera invisible al darrere.
Jaqueta de conjunt amb botons forrats amb la mateixa tela.
Vestido azul marino, cuello redondo, manga corta, y largo media pierna. Cremallera invisible detrás.
Chaqueta de conjunto con botones forrados con la misma tela.




miércoles, 12 de mayo de 2010

col.laboració amb Criatures.cat/colaboración en criatures.cat

Us vull presentar un nou blog de criatures.cat, es un blog on farem alguna que altre coseta per a nens..., ensenyaré objectes varis i tot el que vagi sortint, el meu blog es diu "posem fil a l'agulla" i el podeu trobar aqui.
De moment hem començat per un tutorial per fer un barret bàsic. Aqui

Os quiero presentar un nuevo blog de criatures.cat, es un blog donde haremos alguna que otra cosita para niños ..., enseñaré objetos varios y todo lo que vaya saliendo, mi blog se llama "posem fil a l'agulla" y lo podéis encontrar aquí.
De momento hemos empezado por un tutorial para hacer un sombrero básico. Aqui




lunes, 10 de mayo de 2010

vestit comunió /vestido comunión

Vestit de comunió llarg, entellat princesa amb escot de pic. Jaqueta de conjunt d'organza amb un viu amb la roba del vestit. Flor brodada d'organza i pètals de la roba del vestit, per posar als cabells.

Vestido de comunión largo, corte princesa con escote de pico. Chaqueta de conjunto de organza con un vivo con la tela del vestido. Flor bordada de organza y pétalos con tela del vestido, para poner el pelo.







sábado, 1 de mayo de 2010

Feliç dia de la mare /Feliz dia de la madre

I quina millor manera de celebrar-ho que amb una mica de màgia de nens no?, doncs us ensenyo la Campaneta de Peter Pan. Un petó ben gran a totes les mares del món, en especial la meva clar :D jeje.

Y qué mejor manera de celebrarlo que con un poco de magia de niños no?, Pues os enseño la Campanilla de Peter Pan. Un beso bien grande a todas las madres del mundo, en especial la mia claro: D jeje.