viernes, 20 de julio de 2012

Samarretes brodades per germanes/ Camisetas bordadas para hermanas


Aquestes dues samarretes eren per dues germanes, això es una bona idea si vas a veure un nen petit que ja te un germà mes gran, així el nen o la nena gran es sent protagonista també, i això es molt important per els germans.
Tinc constància que la germana gran va estar molt contenta! i jo també ho estic! :-)

Estas dos camisetas eran para dos hermanas, esto es una buena idea si vas a ver un niño pequeño que ya tiene un hermano mayor, así el niño o la niña mayor se siente protagonista también, y eso es muy importante para los hermanos.
Tengo constancia de que la hermana mayor se puso muy contenta! y yo también lo estoy! :-)






miércoles, 18 de julio de 2012

Tutorial, com escurçar l'entrecuix del biquini o calcetes.

Després de molt de temps de no posar cap tutorial ara en posarem un. Aquest estiu m'he trobat en que li vaig comprar un biquini a la meva filla (se suposa que era de la seva talla 8 anys..) doncs em vaig trobar que l'entrecuix era molt llarg, i evidentment no li quedava bé, li feia "bossa" el cul i li venia molt amunt a la cintura.
Doncs si us trobeu amb una cosa així aquí us deixo un tutorial perquè ho podeu arreglar.


Después de mucho tiempo de no poner ningún tutorial ahora pondremos uno. Este verano me he encontrado en que le compré un bikini a mi hija (se supone que era de su talla 8 años ..) pues me encontré con que la entrepierna era muy larga, y evidentemente no le quedaba bien, le hacía "bolsa" el culo y le venía muy arriba en la cintura.
Pues si ocurre algo así aquí os dejo un tutorial para que  lo podais arreglar.