martes, 23 de abril de 2013

FELIÇ SANT JORDI/ FELIZ SANT JORDI



Un any més i tornem a ser Sant Jordi, els carrers ple de gent amb roses per vendre, alguns que ja l'han comprat... i parades i parades de llibres! ufff... en compraria un munt si pugés... però bé, cada any una miqueta...:-), que a casa son tres nens i tots en trien un.
Aquest any per celebrar-ho us deixo un llibre que he fet jo mateixa, i que va a parar a mans d'en Booky!, espero que estigui molt content i pugui explicar el conte a tots els nens :-) . Sant Jordi, el drac i la princesa estan brodats amb fil negre, a la rosa ja hi hem posat una mica de color, com que es un llibre petitet no podia fer un brodat gaire gran.


Un año más y volvemos a ser Sant Jordi, las calles llenas de gente con rosas para vender, algunos que ya la han comprado ... y paradas y paradas de libros! ufff ... compraría un montón si pudiera ... pero bueno, cada año un poquito ... :-), que en casa son tres niños y todos eligen uno.
Este año para celebrarlo os dejo un libro que he hecho yo misma, y que va a parar a manos de Booky!, Espero que esté muy contento y pueda contar el cuento a todos los niños :-). 



martes, 16 de abril de 2013

Bolso Mc Queen

Bolso d'en rayo mc queen personalitzat, amb les instruccions del destinatari (el meu fill petit) jeje,(però no el va veure fins al final), sobretot compartiment per el mòbil, no fos cas que algú truqués i no el trobés  a dins del bolso jeje. A l'interior una butxaca amb cremallera.


Bolso de en rayo mc queen personalizado, con las instrucciones del destinatario (mi hijo pequeño) jeje, (pero no lo vió hasta el final), sobre todo compartimento para el móvil, no sea que alguien llamara y no lo encontrara dentro del bolso jeje. En el interior un bolsillo con cremallera.