lunes, 6 de febrero de 2012

Personalitzant una maleta /Personalizando una mochila

Demà la meva filla gran comença a fer classes de piscina a l'escola, i han de portar lo típic, banyador xancletes....i una bossa d'esport, i aquí ja quant la vam veure vam decidir posar el nom amb apliqué a la solapa. Com que portava forro vam desfer el forro per fer el brodat i després el vam tornar a cosir perquè no es veiessin els fils de sota i tot quedés més polit, estic escrivint en plural perquè ho vam fer entre totes dues, la meva filla i jo, ella està molt contenta i a més com diu, i amb tota la raó, encara que hagi portat més feina lo de desfer el forro, així queda més polit i mes maco! :-).



Mañana mi hija mayor comienza a dar clases de piscina en la escuela, y deben llevar lo típico, bañador chanclas .... y una bolsa de deporte, y aquí ya cuando la vimos decidimos poner el nombre con aplique en la solapa. Como tenía forro deshicimos el forro para hacer el bordado y luego lo volvimos a coser para que no se vieran los hilos de debajo y todo quedara más pulido, estoy escribiendo en plural porque lo hicimos entre las dos, mi hija y yo , ella está muy contenta y además como dice y con toda la razón, aunque haya llevado más trabajo lo que deshacer el forro así queda más pulido y más bonito! :-).

Abans /Antes


 La meva filla controlant :-) / Mi hija controlando :-)

L'interior /el interior




No hay comentarios:

Publicar un comentario